marți, 5 ianuarie 2010

Bucurii simple ale vieţii

E vorba de titlul unui eseu pe care îl scriam la începuturile mele jurnalistice, dar şi de două încântări de moment. Dacă daţi un search pe Net pentru a căuta "Cimitirul armenesc din Botoşani", veţi ajunge pe araratonline.com, unde este publicat articolul doamnei Elena Florica Şuster, ilustrat cu 7 fotografii ce-mi poartă semnătura (asta aşa, ca să-i fac concurenţă domnului Micu!). A doua bucurie mi-a adus-o cutia poştală în dimineaţa asta. Acolo am găsit o felicitare frumoasă din partea Colectivului Departamentului de Relaţii Internaţionale al Universităţii Yuri Fedkovich din Cernăuţi şi a directorului Serhij Lukanjuk. E un gest frumos şi sunt sigură că e iniţiativa colaboratoarei mele directe, Nicoletta Holovach. Ea mi l-a prezentat în toamnă pe noul director, ocazie perfectă ca să expun ideea unui nou proiect. Întrucât şi dumnealui lucra la un proiect cu Germania, ne-am urat reciproc succes. Cine ştie, poate chiar avem!

Niciun comentariu: