marți, 12 ianuarie 2010

Emoţii ce ne-ar putea molipsi

Mi-a venit o idee pentru iarna asta destul de cenuşie: să nu ne molipsim de gripă porcină (că nu se ştie cum şi în ce fel scăpăm de ea) ci de... emoţii. Evident, niciun gând nu vine din senin. În mintea mea s-a născut astăzi, când un membru al Filialei Nevăzătorilor, în vârstă de 81 de ani, a venit să-mi arate ce poezie a pregătit el pentru concursul de pe 16 ianuarie, dar şi să cânte 2-3 strofe "în lucru" pentru competiţia de romanţe ce va avea loc în aceeaşi zi. Nu va lua, cu certitudine, locul I la nici unul din cele două concursuri, dar eu i-aş da un premiu special pentru emoţia cu care a cântat şi a recitat. Sunt atât de multe evenimente pentru care sunt convinsă că Eminescu, de-acolo de Sus, nici nu ar întoarce capul, încât nu pot decât să mă înseninez când descopăr oameni care mai pot crede în ceva şi resimţi emoţii - de care se molipsesc şi cei din jur... Pentru astfel de momente, merită să arunce şi alţii o ocheadă pe Pământ...

Niciun comentariu: