vineri, 8 ianuarie 2010

Ha, ha! Am luat avertisment de la un poliţist!

Astăzi, pentru a nu ştiu câta oară, am traversat Calea Naţională prin zona Urban Serv, pe unde nu este marcaj şi pe unde mai e şi de sărit un gard. Asta este, pe acolo e drumul cel mai scurt spre casa mea... Numai că tot astăzi, pentru prima oară, m-a ochit un echipaj de Poliţie, unul dintre cei doi întrebându-mă, zâmbind, cum e posibil ca o doamnă aşa de serioasă să sară gardul... Nu i-am putut explica că e "deformaţie profesională", din vremea când eram copil şi săream toate pârleazurile, la propriu, în satul de munte al bunicilor... Mi-a scris, tot zâmbind, un avertisment şi ne-am despărţit în termeni de prietenie şi bună vecinătate. La scurtă vreme m-am întâlnit şi cu colegul meu Sebi Gheorghiu, de la Monitorul, care a studiat "documentul" şi mi-a spus că pe agentul cu pricina îl cheamă Sorin Guraliuc. N-am ce comenta, şi-a făcut datoria şi a fost şi civilizat în acelaşi timp. Poate mă învăţ şi eu minte să trec strada măcar de-acum înainte pe unde trebuie, dacă tot spune lumea că sunt "o doamnă serioasă"...

Niciun comentariu: