joi, 7 ianuarie 2010

Invitaţie la o friptură

Am avut o zi destul de aiurea azi. Nu ştiu, cred că am făcut o depresie "post- Sărbători"... Mi-e lene, nu-mi place vremea, n-am scris mai nimic la ziar de când am venit (asta în comparaţie cu vremurile bune, când făceam câte două pagini pe zi!), mă doare şi capul... Aiureală totală... Interesant e că un colaborator de la nevăzători s-a oferit să-mi caute informaţii pentru o temă ce mă chinuie pentru ziar şi că un fost colaborator, actualmente student, m-a invitat în seara asta la o friptură ce se învârtea la rotisor la unchiul lui. Nu m-am dus, fiindcă eram "în documentare" la un cenaclu literar, dar i-am promis că dacă nu mănâncă tot în seara asta şi mai rămâne ceva şi pe mâine, mă duc! Cred că sunt prea crispată, am nevoie de o destindere, în primul rând cerebrală. Vreau să gândesc mai puţin, m-am plictisit să fiu deşteaptă tot timpul...

Niciun comentariu: