duminică, 3 ianuarie 2010

Mulţumesc pentru urări!

Trebuie să recunosc ca am fost impresionantă de numărul mare al celor care mi-au transmis urări de "La Mulţi Ani" de Crăciun şi la trecerea dintre ani - cu mult peste cel de anii trecuţi. Cele mai multe au venit "Via - Internet", pe locul II în top fiind mesajele telefonice, la care s-au adăugat un număr mic de urări "prin viu grai". Cea mai amuzantă urare a fost cea primită de la Cezar Vieru, motiv pentru care o şi "popularizez" pe blog: "Consumul de alcool dăunează grav sănătăţii. Tutunul cauzează cancer. Evitaţi consumul de zahăr, sare şi grăsimi! Na! Crăciun fericit acum!". Culmea, când am primit urarea tocmai era "în lucru" la bucătărie o mămăliguţă ce urma să fie asezonată cu lapte şi cu brânză, aşa că am respectat litera şi spiritul urării... În seara respectivă, cel puţin. M-au felicitat mulţi dintre colaboratorii mei de la pagina de învăţământ, cunoscuţi, colegi şi membri ai Filialei Nevăzătorilor Botoşani. De la ultima structură sunt şi cei ce m-au sunat de Sărbători, urări "pe viu" primind de la Angela Surugiu, Aspazia Pălimaru şi Jan Micu. Le mulţumesc tuturor şi le mai urez o dată un An Nou cât mai bun, lipsit de griji. Cu împliniri, cu zâmbete pe chip. Şi ce dacă se scumpeşte totul şi luminiţa de la capătul crizei e încă departe, cu înţelepciune s-au depăşit, dintotdeauna, momentele grele. Eu abia aştept să se scumpească alimentele, poate mănânc mai puţin şi slăbesc, până la o greutate rezonabilă!

Niciun comentariu: