luni, 22 februarie 2010

Four parties for my birthday



Dacă nu mă-nşel, într-un an am mai făcut atâtea petreceri de ziua mea, pentru că aveam invitaţi care nu se cunoşteau între ei şi firesc era să-i invit pe rând. Cam aşa s-a întâmplat şi iarna aceasta. Vineri am fost la restaurant cu colegii de birou de la nevăzători, sâmbătă cu tata, tanti Oltiţa şi tanti Pia, duminică cu o prietenă armeancă, iar în seara asta cu câţiva colegi de la Filiala Nevăzătorilor care, aflând sâmbătă că e ziua mea, mi-au luat flori şi daruri. Finalul a fost realmente tihnit şi amuzant. După ce am primit în după - amiaza asta o orhidee superbă de la o colaboratoare, am fost la o pizza şi o bere cu Camelia, Mona şi Costel Chiriac şi domnul Micu. Ne-am hlizit cu toţii cât pentru o săptămână întreagă şi am uitat de toate pentru o scurtă perioadă, inclusiv de faptul că mi s-au "activat" sinusurile de la schimbarea vremii... Evenimentele fireşti merită, cu siguranţă, perpetuate...
P.S. Cea care dă târcoale florii e Şobiţa, Şobi a ratat momentul...

Niciun comentariu: