sâmbătă, 13 februarie 2010

Implicare zero

Periodic, memoria îmi scoate la suprafaţă o întâmplare petrecută în clasa a III-a, care dovedeşte că aveam ceva personalitate chiar şi la 10 ani. Venisem de curând de la Botoşani la Humor. Două colege de clase, din cele cu mai multe ifose, s-au certat la o oră ce se petrecea undeva în aer liber. Supărare mare, la care au simţit nevoia să aibă şi susţinători. Şi atunci au început să se contureze taberele. Unele fetiţe erau de partea uneia, altele a celeilalte. Eu nu le-am băgat în seamă şi n-am intrat în nicio tabără. Era scandalul lor, nu al meu! La terminarea orei, profesoara (era o clasă experimentală, fără învăţător!), m-a lăudat în mod expres, pentru neimplicare, explicându-le tuturor că eu am fost singura care am procedat corect. Ei bine, acum la nevăzători a demarat campania electorală, la finalul căreia se va alege preşedintele şi structurile de conducere. Evident, se fac şi se vor face alianţe, fiecare îşi va face lobby, starea de tensiune fiind inevitabilă în astfel de situaţii. Eu, ca simplu salariat, am de gând să fac la fel ca în clasa a III-a: să nu mă implic deloc! Nu mă interesează care e bursa zvonurilor, cine pe cine susţine şi abia aştept să se facă 28 martie, când sunt alegerile finale, ca să se termine totul. Până atunci, când va fi vorba de alegeri, voi propune o discuţie intelectuală despre vreme...

Niciun comentariu: