miercuri, 3 martie 2010

Ador viaţa de jurnalist!

Asta se întâmplă bună parte din timp, de aceea mă încăpăţânez să nu renunţ, mai ales că acuş împlinesc 15 ani de la debut (pe 8 martie!). Dar am şi momente când îmi vine să mă duc în lume, la cules de căpşuni, vândut adidaşi sau ce se mai face prin cele străinăţuri. Am avut un astfel de moment mai înainte, când am primit de la o colaboratoare un mail trimis anterior unui site de ştiri, pe care mi l-a forwardat şi mie... Ce onoare incomensurabilă, ce bucurie fără seamăn! Mai ales că şi ştiam acţiunea, trebuia să ajung şi eu astăzi acolo, dar n-am mai reuşit. Of Doamne, nu mai dă odată colţul ierbii şi raza soarelui, să mai umblu măcar prin oraş, dacă nu pe la ţară, unde să aflu lucruri cu adevărat interesante, neforwardate ca la milogi...

Niciun comentariu: