vineri, 19 martie 2010

Cea mai importantă persoană din lume sunt eu!

Uite aşa voi încerca să gândesc de-acum înainte. Ca să pot evolua şi realiza, cât de cât, ceva în viaţă, îmi voi schimba optica radical. Până una - alta, am adoptat o "dietă - personalizată", cum am aflat - făcând pagini medicale, că e cel mai bine. Adică două mese pe zi sunt de la "Regimul Oshawa" - cel cu combinaţia de cereale integrale, iar în timpul zilei mai mănânc fructe, pe cât posibil nu dulci, la care se adaugă într-o zi peşte şi în alta pasăre, dietetic gătite. Cu pauze de câteva ore între mese. Duminică am o săptămână de când am adoptat noul stil alimentar, nu am slăbit spectaculos, dar e vizibil şi, în plus, creierul funcţionează mult mai bine ca înainte. Aşa că nu mă călcaţi pe coadă, că am reacţii foarte rapide! Altceva! M-am dus la un coafor cu pretenţii şi m-am tuns. N-a remarcat nimeni, fiindcă părul are aceeaşi lungime, dar e cu ştraifuri, asimetrisme şi alte cele, care-mi plac şi îmi dau un plus de încredere. Iar săptămâna viitoare mă şi vopsesc, acaju! Aşa... După mai multe critici, mi-am schimbat rujul cu unul mult mai natural, ceea ce a mai determinat o schimbare de look. După ce rezolv problema cu centrala termică, care o să-mi cam secătuiască resursele, o să încep să mă uit şi după ceva haine noi, că n-am mai cumpărat de mult nimic. Deci, cam astea ar fi obiectivele pentru viitorul apropiat. Ca să fiu în acord cu mine însămi şi ca să mai am realizări ce ies din tipare, trebuie să nu mă sperii când mă uit în oglindă şi să fiu mulţumită de propriul IQ. În rest, toate se rezolvă!

Niciun comentariu: