sâmbătă, 27 martie 2010

"Earth Hour", cadou de la E.O.N.

Din toate mijloacele media posibile şi imposibile, am aflat că în seara aceasta, între 20.30-21.30, vor fi stinse luminile la clădirile Primăriei Botosani, Teatrul Mihai Eminescu, Direcţiei de Taxe şi Impozite şi Teatrul pentru Copii şi Tineret "Vasilache". Odată cadrul creat, în faţa Prefecturii va fi organizat un mic spectacol la lumina lumînărilor, susţinut de copiii de la grupurile Cheia Sol, Pasiuni pe Corzi şi Uni-k Dance. Ca să fie ştirea completă, mai e de spus că acţiunea se desfăşoară în cadrul campaniei "Earth Hour", iniţiată de către World Wide Fund For Nature şi are ca scop acela de a trage un semnal de alarmă faţă de schimbările climatice care au loc în lume şi degradarea mediului înconjurător.
Totul era atât de frumos gândit, încât sunt convinsă că şefii de la E.O.N. s-au îngălbenit de invidie şi au vrut să creeze un eveniment şi mai şi. Astfel încât, pe la 17.45, lumina din blocurile de pe Calea Naţională s-a stins, pe neaşteptate şi a revenit după o oră... Aş putea spune că "Earth Hour" a devenit, pentru nefericiţii locatari, printre care eram şi eu, un fel de "Happy Hour", mai de-a-ndoaselea... Ca să nu pierd vremea chiar aiurea, am ieşit din bloc să aflu dacă şi cei de la magazinele de la subsol n-au curent. După ce am conversat cu o domnişoară speriată, pitită printre ghivecele florăriei, am "făcut anticameră" la propria scară de bloc, că de, interfonul fără curent nu funcţionează! A mai venit un vecin, i-au deschis uşa copiii veniţi în pas alergător şi aşa am intrat şi eu în bloc. În propria casă, unde deja se insinua întunericul şi unde am avut răgaz suficient să meditez la schimbările climatice şi la nenorocirile ce se abat peste biata noastră planetă...
Să mai amintesc şi că luni, de "Ziua mondială" a apei, conducta de pe Calea Naţională a crăpat în patru locuri? Ştiţi, cumva, există vreo zi mondială a cutremurelor sau una a capetelor sparte, de exemplu? Nu de alta, dar să mă refugiez din timp în munţi, cum făceau strămoşii noştri în vremuri de restrişte, că văd că se întâmplă mari minunăţii în zilele acestea cu totul şi cu totul speciale...

Niciun comentariu: