joi, 24 iunie 2010

Zile complicate

Mă aşteaptă câteva zile dificile. Dacă trec şi de ele, mă mai pot gândi la plaja de la Albena, la pregătirea pe care am de gând s-o fac la Humor, lângă bazinele nou construite, sau la ce paşi mai fac întru montarea centralei termice ce stă cuminte, de vreo două luni, pe hol. Şi va mai sta niţel, atât timp cât reparaţia combinei frigorifice mă costă o nimica toată: 360 RON!
Deci, vineri dupa-amiază am concurs bancar la Filiala Nevăzătorilor. Sâmbătă la 10.00 spectacol cu taraful nevăzătorilor la Vlădeni Deal, Frumuşica, duminică la 12.00 din nou spectacol, la Dumbrăviţa, Ibăneşti, iar marţi mergem la "Ziua satului", la Tudora şi posibil şi la Vorona, unde dirijorul nostru, Mitică Ştefan, îşi lansează un CD. Simplu ca şi cu combina sau, vorba americanilor, apple - pie! Sper să iasă totul bine şi să nu avem probleme cu vremea...

Niciun comentariu: