marți, 6 iulie 2010

Non - civilizaţia

Duminică după - amiază n-am avut apă vreo două ore. Mă rog, asta a mers cumva. Mai grav e că azi dimineaţă m-am trezit şi la robinete apă - ioc. Mă uit pe site-urile locale de ştiri, care ne bombardează cu informatii din sfert in sfert de oră: tăcere absolută! Îmi folosesc rezervele de apă ca să spăl tăvile pisoilor, mă spăl cu apă minerală şi îmi fac un Ness cu Fanta, că asta aveam prin frigider. Un bonus am avut afară, când m-am dus cu mâncare pentru pisoii de lângă bloc. Ploua, aşa că am folosit ocazia ca să mă spăl mai bine pe faţă şi pe mâini.
Ne îndreptăm, cumva, spre non - civilizaţie? Ca să ştiu să mă întorc în munţii mei, unde am crescut. Acolo este apă de izvor, lemn de foc berechet, fructe de pădure, ciuperci vara, lapte de vacă dacă eşti harnic şi creşti patrupedul şi tot aşa. E de meditat, la modul serios, la alternative.

Niciun comentariu: