vineri, 2 iulie 2010

Oameni ticăloşi

Am mai scris pe blogul meu despre cei doi pisoi care vieţuiesc în scara de vis-a-vis. Ei bine, azi la prânz pisoii au dispărut, mai era doar pisica - mamă. Mi s-a părut că aud nişte mieunături foarte slabe, dar nu era clar de unde. Am ridicat chepengul de la subsol, dar nu se mai auzea nimic... Spre seara, fiindcă nu aveam linişte, m-am dus din nou să verific subsolul şi i-am auzit mai clar. Două tinere surdomute, cărora le-am explicat prin semne ce se întâmplă, au revenit cu un prieten, la fel ca ele, şi cu o lanternă. Tânărul, curajos, a coborât să caute pisoii în nenorocirea aceea de subsol. Numai că, neauzind, n-a reuşit să-şi dea seama unde sunt. Atunci am coborât eu, mai curajoasă. M-am umplut de mâl, dar i-am găsit şi i-am scos la suprafaţă, în zâmbetele surdomuţilor.
Nu puteau ajunge în catacombele acelea decât aruncaţi. Oare cum poate fi cineva atât de ticălos? I-am dus, împreună cu pisica, undeva lângă un spaţiu verde, adăpostiţi de ploaie şi Dumnezeu cu ei. Una e să fie în libertate şi să-şi caute ceva de mâncare şi eventual un stăpân, şi alta să moară într-un subsol de bloc. Oameni ticăloşi!

Niciun comentariu: