vineri, 27 august 2010

www.braceforum.net

Site-ul de mai sus mi-a adus în ultimele două zile peste 400 de vizitatori pe blog. Acum două zile am înregistrat chiar un record, de 297 de oaspeţi pe zi. Evident, am verificat să văd despre ce e vorba şi am observat că toată lumea intră pe blogul meu, "via www.braceforum.net", la postarea cu fotografiile în care îmi decupam cu graţie şi cu foarfeca ghipsul de la picior. Cercetând mai departe, am aflat că site-ul este german, iar studiind pozele echipei ce îl administrează, că toţi erau în ghips! Deci, prin deducţie logică, am realizat că e vorba de o comunitate de câteva mii de membri, care probabil comunică pe Net în perioadele destul de greu de suportat - de imobilizare în ghips. Recunosc că eram de ceva vreme în căutarea celebrităţii, dar nu mi-am imaginat că entorsa de la gleznă va fi cea care va genera o buluceală fără seamăn pe blog...

Niciun comentariu: