luni, 6 septembrie 2010

Sante!

Trebuie să-mi stabilesc, neapărat, o ordine de priorităţi pentru viitorul apropiat, pentru că percep o oarecare debandadă în propria existenţă. În primul şi în primul rând, trebuie să-mi vindec glezna, pentru că în continuare am o libertate de mişcare limitată. Să zicem că mai suport să şchiopătez maxim 10 zile. Atât! Mai apoi, vreau să-mi cobor oarecum în lumea reală paginile pe care le fac pentru ziar. Mă învârt într-o zonă teoretică, ce n-are deloc viaţă în ea.
La nevăzători, să-mi iasă mai întâi cea de-a II-a ediţie a "Toamnei bobocilor" şi să aibă succes Ioana Belu la concursul de Miss de la Piatra Neamţ...
Apoi, poate, să ajung la ziua mătuşii mele Smărăndiţa de la Fălticeni... Nu cred că îmi doresc prea mult! Asta pentru început de toamnă...

Niciun comentariu: