miercuri, 15 decembrie 2010

Mulţumesc, domnule primar!

Săptămâna trecută am citit în media locală că Primăria Botoşani va împărţi de Sărbători 1500 de pachete cu dulciuri pentru copii şi că va oferi astfel de pachete şi asociaţiile care solicită aşa ceva. Mi-am întins antenele, adică am întrebat o prietenă ce şanse ar avea o cerere pe care aş aduce-o din partea Filialei Nevăzătorilor, mi-a sugerat s-o scriu cu sensibilitate şi aşa am şi făcut. Am pus accentul pe cât sunt de deştepţi şi de talentaţi micii nevăzători şi astfel am fost cu conştiinţa împăcată, fiindcă am cerut ceva cu demnitate.
Luni am depus cererea, iar marţi era deja aprobată de primar, cele 20 de pachete cu dulciuri pentru tot atâţia mici nevăzători fiind deja la Filială. Duminică, la Serbare, copiii vor primi dulciurile, iar eu voi face poze şi le voi trimite şi la Primăria Botoşani, drept răsplată pentru donaţia făcută. E un demers pe care l-am iniţiat, de care m-am ocupat şi pentru care am bucuria interioară a lucrului ce merita făcut. Dacă nu-mi mulţumeşte nimeni pentru asta, nu-i nimic. Eu pot spune însă şi repeta: "Mulţumesc, domnule primar!"

Niciun comentariu: