miercuri, 9 noiembrie 2011

Roboţeii de la bănci

Mă sună în dimineaţa asta o donşoară de la banca unde am deschis cont - pentru asociaţia culturală al cărei preşedinte să zicem că sunt. Îmi spune că e vorba de un studiu de marketing, care durează cam 15 minute. Îi explic că nu am timp, poate revine după-amiază. Şi revine... Şi dă-i cu întrebările... Ce funcţie aveţi, aveţi director economic, câţi angajaţi, ce Cod CAEN... La fiecare din aceste întrebări încerc să-i explic, ca la clasa I, că e vorba de o asociaţie culturală de mică anvergură, pe care fac din când în când câte-un proiect... Şi că niciuna din întrebări nu e consonantă cu ce fac eu... La fiecare minut îşi cerea scuze şi întrerupea convorbirea - bănuiesc pentru a se consulta cu cineva mai priceput... Într-un final m-a lăsat în pace, fără să afle câţi angajaţi am şi ce Cod CAEN. Eram dispusă să-i spun un Cod Fiscal, dar nu l-a vrut...
Mare ţi-e grădina şi plină de roboţei...

Niciun comentariu: