luni, 20 februarie 2012

Flori, daruri, urări...

A mai trecut o zi în care aniversez oarece ani de când am venit pe lume... Cu mici petreceri ce au debutat vineri şi care au mai avut secvenţe sâmbătă şi azi... Şi am şi ceva restanţe, având promisiuni de onorat şi pe vreme caldă...
A fost frumos, am fost destinsă, am râs... Pare ciudat şi destul de rar în aceste timpuri... Am primit sumedenie de urări, unele "şablon", dar şi "personalizate", în care am receptat căldură... Nu mai pomenesc de flori (o parte sunt deja la birou, pentru a nu le mânca Şobi), iar altele vor ajunge acolo mâine...
Iar daruri, parcă mai multe ca anul trecut, când am bifat o vârstă rotundă...
Am fotografiat un pantof de catifea şi o casetă de bijuterii, ce sunt deja pe rafturile de deasupra calculatorului, alături de ciudăţenii de pe diverse meleaguri, unde am ajuns... Lor li se adaugă tigaia "Dry cooker", un serviciu de tacâmuri, lumânări parfumate, cosmetice, un frumos serviciu de cafea, dulciuri de casă, dar şi din zona trufelor, fructe, o căciulă de blană primită încă de anul trecut - cu dedicaţie pentru ziua mea, bunătăţi de la mama, plus bani ca să-mi cumpăr eu ce vreau. Nu prea am a mă plânge...

Niciun comentariu: