joi, 9 februarie 2012

Pauza "de Facebook"

M-am hotarat, brusc si dintr-o data, ca timp de-o luna sa nu mai postez nimic pe Facebook. Azi e 9 februarie, ne mai revedem, poate, pe 9 martie. Dar sa scriu si cateva motivatii. Din lista aceea lunga in care apar 340 de "prieteni", de-a lungul timpului au dat "like" la postarile mele maxim 40. Mai mult, in dreapta, unde apar cei ce-mi vizualizeaza constant profilul, apar vreo 20. Asa ca sa fim seriosi cu sutele de prieteni, care te-au adaugat, poate, doar ca sa aiba o lista mai impozanta "atasata" la profil.
Mai apoi. Am constatat ca "tu" contezi foarte putin pentru ceilalti. Daca postez propriile scrieri, fotografii facute de mine, numarul celor interesati e, in cel mai fericit caz, pe la 6 -7 maximum. Ca sa nu mai vorbesc de postarile care mie mi se pare ca inseamna ceva si care sunt ignorate, cu desavarsire.
Pe de alta parte, multa lume se extaziaza la imagini si videoclipuri preluate de pe Net, ceea ce mi se pare o aiureala, pentru ca le pot descoperi si singura, pe Google, nu am nevoie de Facebook pentru asta. Recent, am postat o imagine cu o pisica alba, in zapada, si apoi una cu un motan identic cu Sobi al meu, "inotand" si el in zapada. Entuziasm general, like-uri si comentarii pe masura.
Asa ca, bye- bye, pentru o perioada. As fi putut fi interesata sa-i descopar pe cei din lista mea, cum sunt, cum gandesc. Dar nu si cat talent au la "preluari", asta nu-mi starneste nicio curiozitate.
Vreau, in acest mod, si sa verific timp de-o luna daca Facebook-ul nu devenise, cumva, vreun drog. Nu de alta, dar imi ajunge cafeaua. 

Niciun comentariu: