miercuri, 1 februarie 2012

Pisoiul de pe acoperiş

Sâmbătă dimineaţă, când m-am dus cu gunoiul spre containerul de lângă bloc, am auzit de undeva un mieunat leşinat. După niscaiva investigaţii, am descoperit o pisică pe acoperişul din spatele băncii aflate lângă blocul meu. Deşi frig, bătea soarele, aşa că locaţia nu era una tocmai proastă. M-am întors în casă şi am revenit cu ceva de mâncare, pe care am aruncat-o amintindu-mi vremurile din copilărie, când eram mare maestru la tras cu praştia... Bun, am fost convinsă că felina nu va mai sta mult la înălţime... Numai că, surpriză, a doua zi, pe la prânz, era tot acolo! Aşa că am executat iar aruncarea unor bucăţi de rinichi. În zonă se văd şi nişte găuri, spre un pod probabil, aşa că bănuiesc că în nopţile astea geroase acolo a dormit. Un cunoscut mi-a sugerat să fac ceva să dau animăluţul jos, dar dacă lui i-e bine unde s-a autoexilat, de ce să intervin? Aşa că, îi dau pe mai departe mâncare, până s-o plictisi de viaţa pe acoperiş şi o reveni în locuri mai interesante, cum e containerul, par example... Oricum, ceva mai devreme era în aceeaşi locaţie, unde eu îl văd de vreo trei zile... De gustibus...

Niciun comentariu: