marți, 21 august 2012

Asociaţia Tineretului pentru Naţiunile Unite!

Acesta este numele unui ONG care-şi are sediul în clădirea cu geamuri multe, din vecinătatea Bisericii Uspenia, numele celui responsabil cu asociaţia intitulată pompos fiind Marius Oancea. Cum am aflat de ONG-ul cu pricina? Azi, 21 august, în jur de 20 de persoane s-au prezentat la sediul Filialei Nevăzătorilor Botoşani, unde lucrez, cu buletinul, spunând că au fost sunaţi să vină să-şi ia banii pentru Referendum... Şi eu şi secretarul filialei, Marcel Culincă am făcut ochii mari, neştiind despre ce e vorba. Respectivii au ieşit apoi, rând pe rând, afară, pentru a mai da un telefon de clarificare... Ne-am luat după unul dintre ei şi am ajuns la sediul situat la etajul I al frumoasei clădiri înălţate în Centrul Vechi, unde un tânăr zâmbitor ne-a explicat că au avut observatori la Referendum şi acum îi plătesc... Ciudat, aş spune. Ştiu că până şi Pro Democraţia lucrează cu voluntari - observatori la alegeri, cine e aşa de tare în bani în zilele noastre? Doar Asociaţia Tineretului pentru Naţiunile Unite!

Niciun comentariu: