miercuri, 29 august 2012

"N-aveţi un minut la telefon?"

Întrebarea de mai sus mi s-a pus acum 15 minute, pe strada Ştefan Luchian din Botoşani. S-a apropiat de mine un adolescent cam la 1.80 m şi văzând că nu răspund pe loc, îmi explică că are de dat un telefon şi nu are minute. Îl întreb numărul şi, în timp ce-l tastez pe telefonul achiziţionat pe abonament în după - amiaza asta spun, mai în sotto voce, că sunt în Vodafone şi trebuie să sun în altă reţea. Îi întind telefonul şi îl aud cum îl ia la rost pe un amic, că unde Dumnezeu e şi de ce nu vine la Casa Sindicatelor? Cum respectivul nu avea nici el replică promptă, junele de lângă mine punctează: hai mai repede, că e telefonul unei "fimei" (moldovenismul de la femeie!) şi e pe Vodafone! Probabil că după asta se lămuresc şi îmi întinde telefonul, pe care, sincer, nu credeam că îl mai primesc. Şi îmi şi mulţumeşte. Veci pururi nu mai repet figura, că am fost convinsă că rămân fără telefon. Deci, pregătiţi-vă! Pe lângă n-ai un leu sau n-ai o ţigară, vine, la pachet, şi întrebarea: "N-ai un minut la telefon?!".
P.S. Sper că n-o fi vreo schemă şi mă trezesc cu cine ştie ce acoladă la factură...

Niciun comentariu: