Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Foto: www.trilulilu.ro
Azi, după ce am plecat de la slujbă, aveam o dispoziţie ceva mai meditativă, asortată cu după-amiaza frumoasă de toamnă. Agale, am trecut şi prin piaţă, pe la tarabele din "dealul" Halei de legume. Nu de alta, dar eram în bani, cu o sponsorizare nou-nouţă primită de la mama... La fel de agale, mi-am plimbat privirea peste încălţări, în căutarea unor ghete mai de Doamne Ajută... Mă uit la o tarabă, mă uit la două şi ajung şi la ultima, deja dezmeticită din visare. Peste tot, la loc de cinste tronau unui soi de gumari îmblăniţi, la 20 de lei perechea. Dau îndărăt şi studiez unii mai îndeaproape. Negustorul se înseninează, văzându-mi interesul şi mă anunţă că ţin de cald, ceva teribil! Am vrut să fac şi-o poză, dar m-am gândit că mă stucheşte careva şi m-am abţinut (dar mâine remediez lacuna!).
Aşa că, până una-alta, postez o fotografie de pe www.trilulilu.ro cu ce aş putea numi ultimul răcnet în materie de încălţări de toamnă târzie... Cu aşa ceva, îţi e şi cald şi te fereşti şi de glodul ce poate fi atoatecuprinzător...
Vai de noi, calice vremuri mai trăim... Mă gândesc ce reumatisme  te pot apuca cu aşa papuci. Pe care, fără doar şi poate, îi vor cumpăra mulţi!

Comentarii

Anonim a spus…
Ca sa ies in curte sa preiau un colet de la curier sunt numai buni!

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Frumoşii de la Laurian

Despre emoții, cu dragoste…

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Astăzi e ziua mea!