Azi m-a scuipat o boschetară....

Nu e nicio figură de stil, episodul e cât se poate de real. În fiecare dimineaţă, după ce îmi iau ziarul de la chioşc, plec printre blocuri, fiindcă e drumul mai scurt spre slujbă. Ei bine, azi dimineaţă m-am intersectat cu doi boschetari, o ea şi un el. Foarte prost îmbrăcaţi, cu faţa buhăită de băutură, se certau îngrozitor. Am trecut cu grijă de ei şi cred că am întors capul, mai mult de precauţie. Atât i-a trebuit "doamnei", că a început să urle la mine, mi-a scuipat mâneca de la haină, m-a făcut în toate felurile... Printre altele, reieşea că nu-i place moaca mea şi să fac bine să-mi ţin copiii acasă. N-am copiii, nu-s o frumuseţe, dar nici Muma pădurii, dar ce poţi face cu gusturile omului... Am plecat tiptil şi mi-am jurat că nu mai trec printre blocuri curând. Tot azi am mai primit o "somaţie" imperativă ca să achit 700 de RON pentru celebra ţeavă (ieri am mai plătit 400!), deşi pe contract erau trecute inclusiv datele la care am de plătit ratele. În pofida faptului că toţi cunoscuţii mi-au recomandat să mă adresez OJPC-ului, am împrumutat bani, am plătit, iar în perioada următoare cred că îl voi mânca pe Şobi la cuptor. S-au mai întâmplat şi altele, de care mi-e şi lehamite să scriu, aşa că mai înainte am tras un bocet sănătos, lucru pe care îl fac teribil de rar.
Gata cu mizeriile existenţiale, trebuie să mă adun, ca să câştig bani să-mi plătesc neprogramata datorie...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Despre emoții, cu dragoste…