Animăluţele de cartier

Amplele campanii de strângere a câinilor fără stăpân de prin oraş încep să-şi facă simţite prezenţa: vezi din ce în ce mai puţini câini ai nimănui şi încep să apară pisicile maidaneze... Prin vară, cineva a adus lângă blocul nostru o pisică cu doi pisoi. I-am hrănit, până la urmă cineva a adoptat pisoii, iar mama bântuie şi azi prin cartier... Din fericire, fiindcă eu o întâlnesc destul de rar, e dolofană, semn că o hrănesc şi alţii. Între timp a mai apărut o pisică, frumoasă şi grăsuţă şi ea, care socializează foarte bine, la fel ca şi prima, cu câinele cartierului, care e aproape obez de câtă mâncare primeşte. Spre exemplificare, fotografiile de mai jos:



Alt exemplu interesant poate fi văzut lângă o alimentară din vecinătatea Pietonalului Unirii, unde-şi duc traiul o pisică adultă – bine hrănită şi un pisoi înfloritor. Aflu de la vânzătoare şi povestea lor: cea mare e de fapt motan, extrem de priceput în a “cerşi”. Toată lumea crede că e pisică şi că mai are puţin şi va face pisoi, aşa că e hrănit în draci. Pe lângă el mănâncă şi pisoiul, care a ştiut el de ce s-a ataşat de motan…


Pentru ultimul exemplu nu am poze, dar vă povestesc despre ce e vorba. Am văzut lângă un bloc dintr-un cartier ceva mai periferic o pisică şi doi pisoi, pentru care era amenajată, afară, o cutie de carton. Cum iarna şi-am cam intrat în drepturi, locatarii au decupat un patrat jos, în uşa de metal de la intrarea in bloc, loc numai bun pentru ca să se strecoare un animăluţ.
Începem să ne umanizăm, când vine vorba de animale, dar nu prea avem timp s-o facem când e vorba de semenii noştri? Pentru că nu am exemple similare şi din lumea bipezilor…

Comentarii

Carmen a spus…
Intotdeauna am fost un comerciant foarte prost. Daca vrei sa preiei articole, fa-o si anunta-ma si pe mine cand le postezi. Sa zicem ca e un cadou de Craciun...

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Despre emoții, cu dragoste…

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Astăzi e ziua mea!