Viaţă "amărâtă" de pisică

Am spus de multe ori că, într-o viaţă viitoare, îmi doresc să fiu pisică, dar, evident, cu un stăpân bun. Nu de alta, dar văd cum trăiesc pisoii care îşi duc traiul în apartamentul meu. Priviţi-i pe "veteranii" Şobi şi Şobiţa, care au depăşit un deceniu de viaţă, ce somn dulce au...

Nici cu "Cioropina nu mi-e ruşine, pisica de 2 ani care m-a păcălit în toată legea. Când am găsit-o lângă Centrul militar, era cât un pumn de mare şi maro, ca un pui de urs. Asta până la 6 luni, când s-a făcut precum i-e numele. Dar e atât de cuminte, încât şi-a câştigat şi ea un adăpost, chiar dacă e "pisica neagră" de care se teme toată lumea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Despre emoții, cu dragoste…