Cum am ratat eu prima emisiune la Tele M care mă interesa


În ultimii ani am primit, sporadic, invitaţii la posturile locale de televiziune. Prima dată am ajuns la o emisiune la Somax, moderată de Tuţi Călinescu, în care am vorbit despre satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. Apoi s-a înfiinţat Tele M-ul şi am „poposit”, pentru prima dată, la „Taverna lui Radu”, împreună cu viceprimarul Cătălin Alexa. Când Radu Doruleţ a plecat la Prefectură, a fost avansat Cristian Costăchel la „rangul” de moderator şi m-a invitat la a doua sa emisiune, unde l-am avut coleg de platou pe Mitică Ştefan, de la Rapsozi. În emisiunea lui Costăchel am mai fost o dată, împreună cu preşedintele Filialei Nevăzătorilor Botoşani, Tudorel Tupiluşi, alte invitaţii mai primind, în timp, de la Oana Filip. Printre cei alături de care am stat în faţa camerelor de luat vederi (la emisiunile Oanei) ar fi Costel Gabor, Florin Aioniţoaie, Verginel Gireadă (cum am ajuns la aceeaşi emisiune chiar nu ştiu!), preotul Artenie de la Vovidenia (dezastru de emisiune, pentru că nu rezonam de nicio culoare în opinii cu celălalt invitat).
În vară am mai primit o invitaţie de la Oana pentru a discuta despre nunta băiatului primarului, dar eram pe coclauri de Făgăraş la acea dată, ultima emisiune la care am ajuns fiind prin toamnă, când i-am avut alături pe preşedintele nou ales al Colegiului Medicilor Botoşani şi pe preşedintele Sanitas. Moderatori: Oana Filip şi Ionuţ Poclid. Şi atunci, ca şi alte dăţi, m-am dus pentru că sunt un om politicos, fiindcă a trebuit să studiez jumătate de zi ultimele noutăţi în viaţa medicală a urbei ca să nu mă fac de râs în studio. Mă rog, zic că m-am descurcat onorabil cu acea ocazie.  
Azi, din nou, m-a invitat Oana la o înregistrare, sâmbătă, în care tema era jurnalismul zilelor noastre.  Discuţia ar fi urmat să fie moderată de Constantin Iftime. Am fost aşa de încântată că era vorba de un subiect la care aş avea foarte multe de spus, încât am răspuns imediat: „Da, vin”. Abia după-amiază am mai aprofundat ideea şi realizat că sâmbătă am două concursuri de cultură generală la Filiala nevăzătorilor, la care eu sunt moderator. Aşa că am sunat, spăşită, şi am spus că nu pot veni.
Mă gândesc, pentru că îmi regret deja absenţa, că ar trebui să încep să tratez subiectul pe propriul blog. Nu e obligatoriu să ajung în studio ca să-mi exprim părerile, sunt şi alte căi pentru ca opiniile să ajungă la semeni…   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Despre emoții, cu dragoste…