În studioul postului de radio Better FM Botoşani

În debutul înregistrării materialului pentru un concurs Caragiale, ce se va desfăşura la Filiala Nevăzătorilor Botoşani pe 15  octombrie 2012, de "Ziua bastonului alb"
După munca mea de Sisif, ce a însemnat o înregistrare non-stop de 55 de minute  (de ce n-oi fi făcut pauză, nici acum nu ştiu - probabil de teamă că o să mă bâlbâi mai abitir într-o secvenţă nouă!!!), Gina Poenaru începe să "pieptene" materialul brut. În traducere, scoate bâlbele, pauzele în care îmi trăgeam sufletul, câte-un oftat de disperare, pe alocuri, iar rezultatul se apropie de ceea ce se face, îndeobşte, într-un studio profesionist. În alte condiţii, dacă mi-ar fi spus cineva să vorbesc 55 de minute neîntrerupt, aş fi spus că mă ia peste picior. Ei uite că nu există limite în existenţa noastră de zi cu zi sau, dacă există, pot fi depăşite. Să nu trec cu vederea nici amuzamentul amândorura pe marginea fisierului audio brut, cu tot felul de mici erori ce ţin de natura umană... Şi când îmi amintesc că o bună bucată de vreme am făcut şi emisiuni la radio... De fiecare dată cu emoţii cumplite să nu mă fac de râs... Dar cu rezultate mulţumitoare, în final...
Me, again... Sa nu uit, frecvenţa postul de radio este 106.3, adresa de site fiind  http://www.betterfm.ro/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Despre emoții, cu dragoste…

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Astăzi e ziua mea!