Bucuria de a trăi

Postez si pe blogul meu un link cu o filmare făcută de domnul Micu, de Dragobete http://www.youtube.com/watch?v=erw_LAQEipI
Mie personal mi-e teribil de drag filmuleţul şi cum m-am înfuriat şi mai înainte, la o remarcă de genul: "Da' nu prea cântaţi...", mă gândesc să vin cu o explicaţie. Da, nu prea cântam, eram "cu bâzul", vorba unchiului meu de la Fălticeni, care la petrecerile de familie mai mult ţine isonul decât cântă. Deci, cânta Zavaidoc, iar noi - la fel ca şi unchiul meu - îi ţineam isonul. Şi ne bucuram de ziua frumoasă, de muzica superbă şi de faptul că suntem în stare să ne bucurăm. Mare lucru! Ce la extrem de puţini le este dat...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Despre emoții, cu dragoste…

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Astăzi e ziua mea!