Interviul săptămânii...

Pentru a doua oară în existenţă, voi apărea într-o emisiune la televiziune. În contextul în care nu fac parte dintre cei care, vorba ex - prefectului Macaleţi, adoră să se vadă "pe sticlă". Cea care mi-a propus prezenţa într-o emisiune la Tele M a fost, în schimb, Gina Poenaru şi, fiindcă suntem prietene vechi, am acceptat. Înregistrarea s-a făcut astăzi, în Centrul Vechi, iar moderatorul emisiunii a fost Sorin Andronache, cu care m-am întâlnit pentru prima dată. Dacă ai lui colegi spuneau că el e "omul care aduce ploaia", ştiu şi eu de câte ori a plouat în momente în care organizam evenimente culturale - aşa că nu se ştie cine a adus-o în mijlocul interviului... Oricum, a fost pasionant. Cu rafale, cu camere video plimbate de colo - colo, în căutarea unui alt decor, cu imagini relaxante ale "Grădinii cu flori", din Centrul Vechi, unde era "centrul operaţiunilor"... Cu o discuţie liberă, în care am scăpat la un moment dat de emoţii... Nu ştiu ce vor spune cei ce vor vedea emisiunea, dar cred că e important şi pentru mine să am un astfel de reper, la un anume moment existenţial. Pot vedea, în timp, cum am evoluat după o emisiune în care mă şi văd, mă şi aud... Am vorbit despre cărţile scrise, despre evenimente culturale în care am fost implicată şi foarte mult despre jurnalistică. Nici nu bănuiam pe vremea când îmi scria mama compunerile şi poeziile la şcoală că voi acorda atâta atenţie unui domeniu în care nu sunt nimic altceva decât un autodidact...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Despre emoții, cu dragoste…