Anticorpii și curba lor descendentă...

Deocamdată, studiile se cam bat cap în cap atunci când vine vorba de perpetuarea anticorpilor de-a lungul timpului, funcție de tipul de vaccin. Am vrut să știu pe propria piele cum stau și am făcut un test cantitativ de anticorpi în mai, la o lună după rapelul cu Moderna și am descoperit că sunt "bogată", undeva peste 14 mii. Ei bine, am reluat analiza acum, cu o săptămână înainte de a se termina cele 6 luni de la rapel. Rezultatul proaspăt primit îmi arată că am "sărăcit" constant, având acum în jur de 1500 anticorpi. Concluzia: m-am programat pentru Booster săptămâna viitoare, la Colegiul Gheorghe Asachi Botoșani. Voi experimenta, fiindcă am înțeles că e permis, o încrucișare Pfizer cu Moderna!

Să trecem cu toții, sănătoși, de valul ăsta nenorocit! Și să trăim cu speranța că vom regăsi, cine știe, poate la anul, normalitatea, așa cum o știam. Nu vreau să o declar pierdută!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Despre emoții, cu dragoste…