Mai avem Poliție de proximitate la Botoșani? Dar Poliție locală?

În urmă cu oră am tras o spaimă de zile mari. Ziua în amiaza mare, am vrut să arunc ceva gunoi ce nu mai putea conviețui cu găleata care-l găzduiește... La ieșirea din bloc erau doi puști, de 12-13 ani, unul slab, blond, cu părul cârlionțat și altul ceva mai rotofei la față. Mi-au făcut, de dincolo de ușă, semnul numărării banilor, în traducere, nu pot ieși dacă nu plătesc taxa de protecție!!! Asta n-ar fi nimic, mai tare m-a speriat forța cu care zgâlțiau ușa de termopan, care mă mir că n-a cedat! Am cerut ajutor unui vecin, între timp au fugit, apoi au revenit prin zonă ca să ceară bani unui alt puști... M-a uluit agresivitatea, tupeul și forța care păreau date de vreun drog, ceva. Dragi polițiști de proximitate, mai existați, pentru situații de acest gen? Altă întrebare: Poliția locală are drept sector și cartierele orașului? Sau ne dotăm cu spray paralizant sau ce mai e nevoie pentru a ieși din situații-limită!
Sursă foto: Botoșăneanul

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Criza economică şi Botoşanii

Culmea caliciei: gumarii îmblăniţi!

Frumoşii de la Laurian

Pelerinaj în satul Eminescu, din comuna Gorbăneşti. 14.01.2012

Despre emoții, cu dragoste…